دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

«بدحالی دانش‌آموزان در مدارس» یک جنگ ترکیبی بود | توافقات امنیتی کشور با عربستان، امارات و آذربایجان موفقیت‌های بزرگی برای جمهوری اسلامی است

  • کد خبر: ۱۷۳۸۱۰
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
«بدحالی دانش‌آموزان در مدارس» یک جنگ ترکیبی بود | توافقات امنیتی کشور با عربستان، امارات و آذربایجان موفقیت‌های بزرگی برای جمهوری اسلامی است
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ما توانستیم در فضای رسانه‌ای موضوع بدحالی های دانش‌آموزان را کنترل کنیم؛ همین موضوع هم موجب حل مساله شد. زمانی که موضوع بدحالی دختران در کشور ما اتفاق افتاد، در جلسات‌مان به این نتیجه رسیده بودیم که این یک جنگ ترکیبی است و نباید تنها دنبال علائم پزشکی بود.

به گزارش شهرآرانیوز سردار غلامرضا جلالی امروز، ۲۱ تیر، در همایش منطقه‌ای پدافند سایبری و اقدامات مصون‌سازی در مشهد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در احکام مربوط به اعضای شورای عالی فضای مجازی دستور داده که ایران باید قدرت اول سایبری در سطح منطقه باشد.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت در مجموع ۲ مولفه برای تهدیدات نقش تعیین‌کننده‌ای دارد که یکی فناوری و دیگری استراتژی است. در حقیقت فناوری خدمات ارائه می‌کند و استراتژی‌ها راهکار‌های استفاده از فناوری‌ها را.

جلالی با بیان اینکه پیشرفت فناوری ما را با اشکال جدیدی از تهدیدات مواجه می‌کند، عنوان کرد: در کنار این موضوع جنگ‌های شناختی نیز اهمیت پیدا کرده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به فناوری به عنوان یکی از پدیده‌های جدید دنیای امروز گفت: اعتیاد به فضای مجازی اضطراب اجتماعی را در پی دارد. این موضوع روی زنان اثر بیشتری می‌گذارد چراکه حساسیت بیشتری دارند.

جلالی تصریح کرد: ما توانستیم در فضای رسانه‌ای موضوع مسمویت‌های دانش‌آموزان را کنترل کنیم؛ همین موضوع هم موجب حل مساله شد. زمانی که موضوع مسمومیت دختران در کشور ما اتفاق افتاد، در جلسات‌مان به این نتیجه رسیده بودیم که این یک جنگ ترکیبی است و نباید تنها دنبال علائم پزشکی بود.

وی تاکید کرد: باید توجه داشت رسانه‌های خارجی می‌توانند به باور مردم شکل دهند. در حقیقت آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های شناختی فکر و ذهن مخاطب را کنترل می‌کنند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه توافقات امنیتی کشور با عربستان، امارات و آذربایجان موفقیت‌های بزرگی برای جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: تسلط دیگران بر افکار عمومی اجازه درک اهمیت این موضوعات را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امروز تهدیدات ترکیبی در قالب تغییر و تحولات عمده در حوزه فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها، میل به همجوشی فناوری‌های مدرن و تطابق‌پذیری استراتژی‌های سلطه‌جویانه با این فناوری‌ها ارائه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->